POVRAT ROBE, ZAMJENA PROIZVODA I REKLAMACIJA
Otkazivanje ugovora
Ako kupac nije zadovoljan s naručenim proizvodom, ima pravo otkazati ugovor i vratiti proizvod. Kupac mora u roku 14 dana od isporuke putem maila najaviti povrat proizvoda. Obrazac s uputama za povrat proizvoda dostupan je ovdje. Trgovac će kupcu vratiti iznos uplaćenih sredstva nakon primitka proizvoda.
Vraćeni proizvod ne smije biti korišten, biti mora kompletan, zapakiran u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim i neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Te se povrat novaca obavlja razmjerno utvrđenoj umanjenoj vrijednosti.
Kupac posle najave povrata ima još 15 dana za vraćanje robe. U suprotnom slučaju ne možemo izvršiti povrat novca. Povrat robe vrši se putem dostavne službe Intereuropa d.o.o. U dogovoru s kupcem, naručujemo preuzimanje robe na adresi kupca.
Troškove, koji nastaju prilikom povrata kupljenoga proizvoda, snosi kupac. Trgovac će kupcu vratiti novac u visini vrijednosti proizvoda umanjen za troškove dostave u roku 14 dana od primitka proizvoda.
Kupac ne može vratiti proizvod, koji je izrađen na temelju kupčeve specifikacije, proizvoda izrađenog isključivo za kupca ili proizvoda koji zbog svoje naravi ne može biti vraćen ili je podložan brzom propadanju.
Zamjena reklamiranog proizvoda
Kupac ima pravo zamijeniti kupljeni proizvod u roku od 14 dana od isporuke proizvoda na adresu. Kupac je dužan reklamirani proizvod vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima. Lamir-namjestaj.hr se obvezuje da reklamirani proizvod zamijeni istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovno i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva. Nije moguće zamijeniti proizvode s vidljivim oštećenjima, proizvode koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvode koji su oštećeni zbog neprikladne upotrebe, te proizvode bez originalne ambalaže. Reklamacija i popravak nakon isteka roka od 14 dana, mogući su u ovlaštenom servisu.
Reklamaciju je kupac dužan uložiti na e-mail adresu lamirnamjestaj@gmail.com. Trgovac će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom trgovca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
SLIKE I OPISI
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici shopa www.lamir-namjestaj.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda.