Postupak kupnje

NARUČIVANJE (POSTUPAK KUPNJE)

  1. Narudžba: Kupac odabere željeni proizvod klikom „U košaricu“. Ta aktivnost kupca pomiče na stran „Košarica“ gdje može kupac promijeniti količinu odabranog proizvoda, tako da mijenja broj u okviru „Količina“ i pritisne tipku „Osvježi košaricu“. Ako kupac želi nastaviti kupnjom klikne „Nastavite s kupnjom“. Ako kupac želi zaključiti narudžbu klikne „Na blagajnu“. Ta aktivnost pomiče kupca na stran „Blagajna“ gdje se registrirani kupci prijave na postojeći korisnički račun, ako se nisu već prije. Novi korisnici imaju mogućnost da kupnju izvedu na dva načina: „Kupovati kao gost“ (korisnički račun nije stvoren) i „Kupovati kao registriran korisnik“ (korisnički račun je stvoren). U sljedećim koracima (Informacije o uplatitelju, informacije o isporuci, način dostave, način plaćanja) kupac ispuni podatke o uplatitelju, adresu isporuke, način dostave i plaćanja. Nakon unosa svih podataka u završnoj fazi „Pregled narudžbe“ kupcu je omogućen još posljednji pregled narudžbe i svih troškova. Narudžbu kupac zaključi s klikom na „Predaj narudžbu“.
  2. Narudžba primljena Nakon predane narudžbe kupac je putem elektronske pošte obaviješten, da je narudžba primljena. U ovom koraku ima kupac pravo u roku jednog sata da otkaže narudžbu, nakon toga narudžba ide na daljnje razmatranje. Registriranim korisnicima su na internet stranici uvijek na raspolaganju informacije o statusu i sadržaju narudžbe.
  3. Potvrda narudžbe Ako kupac nije otkazao narudžbe, ta ide na daljnju obradu (Ako se kupac odluči platiti račun po predračunu, onda mu trgovac putem elektronske pošte pošalje predračun. Narudžba ide u daljnju obradu nakon vidljivosti uplate.). Trgovac zatim provjeri narudžbu i dostupnost proizvoda te potvrdi narudžbu ili odbije s razlogom. Trgovac može nazvati kupca na njegov telefonski broj da provjeri točnost informacija ili osigura točnost isporuke. Kad trgovac potvrdi narudžbu, putem elektronske pošte obavijesti kupca o roku dostave. Ugovor o kupnji naručenih proizvoda između kupca i trgovca u ovoj se fazi smatra neopozivo sklopljenim.
  4. Dostava Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode pripremi, otpremi i obavijesti kupca putem elektronske pošte. Kupac će u elektronskoj pošti primiti i informacije o politici vračanja robe, kome se može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i kome se može obratiti u slučaju drugih pritužbi. Papirnati račun bit će poslan kupcu zajedno s pošiljkom.
  5. Osobno preuzimanje Ako ste se odlučili za osobno preuzimanje proizvoda, naručene proizvode možete osobno preuzeti na mjestu za preuzimanje „Bana Ivana Mazuranic 29 , 35400 Nova Gradiska“.

Za točnost podataka o dostavi, adresi i kontakt telefonu , odgovoran je isključivo kupac, odnosno naručitelj, i Trgovac ne preuzima odgovornost u slučaju netočnih podataka niti posljedica koje eventualno to može prouzročiti.

Redovni uvjeti podrazumijevaju redovnu obradu narudžbe u svim koracima, ispravan rad operativnog sustava, redovnu isporuku dobavljača te uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Ukoliko dođe do izvanredne situacije slijedom koje je moguće kašnjenje isporuke pošiljaka truditi ćemo se pravodobno obavijestiti svakog kupca o mogućem kašnjenju isporuke pošiljaka.

X